Si se znašla v situaciji, ko ne veš več, katera vadba je zate primerna in koliko si lahko aktivna? Si želiš nosečnost preživeti aktivno, brez bolečin in več energije?

Tvoje telo se v nosečnosti v veliki meri prilagodi rastočemu trebuščku in se pripravlja na porod. Vadba mora biti glede na te spremembe prilagojena, zato je zate zelo pomembno, da zase v tem obdobju izbereš primerno vadbo.
Vabim te, da gibaš z nami 2-krat na teden v družbi aktivnih in pozitivnih nosečk ter tako na primeren in varen način poskrbiš zase in svoje telo tudi v tem obdobju…
... bodi brez bolečin, poskrbi za svoje zdravje in zdravje še ne rojenega otročka ter prepreči pridobivanje prekomerne telesne teže in se pripravi na porod.
Vadbo v živo izvajam v Ljubljani, v Vigorground centru, ind. cona Šiška, Litostrojska 56.

Nuša Repovž

Moje ime je Nuša Repovž in nosečkam pomagam do lažjega in lepšega preživljanja nosečniškega obdobja, da je to brez bolečin, polno energije in samozavestno. Nosečka se s tem primerno pripravi na porod - tako fizično kot mentalno.
strokovnjakinja za poporodno vadbo
licencirana AFP osebna trenerka
mamica dveh otrok
5+ let izkušenj s poporodno vadbo
trenirala sem že več kot 100 zadovoljnih mamic

TUKAJ SEM ZATE.
S svojimi izkušnjami in znanjem sem pomagala že 100+ nosečkam in mamicam. Verjamem, da lahko tudi tebi.

Nušin program za nosečke mi je bil pisan na kožo.
Nosečnost je posebno obdobje in mene je še malo bolj kot sicer skrbelo za moje dobro počutje. Ker sem se v prvi nosečnosti res preveč redila, premalo migala in po urgentnem CR ostala mesec dni po porodu popolnoma brez energije, sem se v drugi nosečnosti odločila, da se vzamem v roke. Nušin program za nosečke mi je bil pisan na kožo. Vaje so bile preproste in res primerne za nosečnice, predvsem pa sem se počutila varno in uspešno v Nušinih rokah.
Nuši sem popolnoma zaupala in tudi zato sem se tudi po porodu odločila za treninge po njenem programu Aktivna Mami - za mamice po porodu.
Zala Adriana L.R., 2. nosečnost
Strokovnost, pozitivna energija in maksimalna fleksibilnost prilagojena mojemu počutju v času nosečnosti so elementi, ki so mi ostali najbolj v spominu glede individualne vadbe z Nušo.
Že pred nosečnostjo sem bila redno športno aktivna. V nosečnosti sem želela z vadbo nadaljevati, saj se mi je zdelo pomembno, da bom na porod pripravljena tako psihično kot fizično. Ker sem bila zadovoljna z ekipo z Vigorja, je bila edina logična odločitev, da tam tudi nadaljujem z vadbami. Nušo sem izbrala, ker sem vedela, da se je dodatno izobrazila na področju vadbe z nosečnicami. Poleg tega pa je bila tudi sama že takrat mamica in je dobro vedela skozi kakšne faze prehaja žensko telo v času nosečnosti in kaj potrebuje v določenem obdobju. Strokovnost, pozitivna energija in pa predvsem maksimalna fleksibilnost prilagojena mojemu počutju v času nosečnosti so tisti elementi, ki so mi ostali najbolj v spominu glede individualne vadbe z Nušo. Z Nušo sva skupaj telovadili do zadnjih dveh tednov pred porodom. Mislim, da se mi je to obrestovalo, saj je porod potekal brez zapletov. Predvsem pa je bilo okrevanje po porodu relativno hitro in brez posebnih bolečin. Nušo toplo priporočam vsem nosečkam, ki želijo svoje telo tudi fizično pripraviti na porod. Ma, tudi psihično vam bo dobro dela, saj je vedno nasmejana in pozitivna :).
Slađana Š.Č., 1. nosečnost
Treningi pri Nuši so zelo profesionalni in ravno prav zahtevni za bodoče mamice :)
Velik povdarek da na dihanje ter medenično dno, kar je pri izvajanju vaj zelo pomembno.
Zelo mi je všeč, da se še dodatno izobražuje v tej smeri.
Vedno pa poskrbi tudi za dobro glasbo med samo vadbo :)
Ines K., 1. nosečnost

Vedela sem, da bo vadba med nosečnostjo drugačna - nisem pa si predstavljala, kako zelo.

Pred prvo nosečnostjo sem trenirala na zelo visokem, tekmovalnem nivoju. Skoraj na profesionalnem. Čeprav sva se s partnerjem zavestno odločila za otročka, pa se nekako še nisem bila pripravljena odreči težkim treningom.

Tako sem splavila.
Realnost me je streznila in začela sem razumeti (in verjeti), da je vadbo med nosečnostjo vseeno potrebno prilagoditi.

Druga nosečnost je potekala normalno. V trenutku ko sem izvedela da sem noseča, sem z vsem svojim znanjem in izkušnjami iz prve nosečnosti trening v veliki meri prilagodila. Za mojo glavo je bilo to nekaj najtežjega, za telo pa nekaj nujno potrebnega.

Vedela sem, da z vadbo koristim sebi in svojemu še nerojenem otročku. Vseskozi pa me je vseeno skrbelo ali je vse kar počnem ok, kakšno bo moje telo po porodu in ali bom lahko sploh še kdaj počela stvari, ki sem jih pred zanositvijo.

Nisem pomislila, da bosta sama nosečnost in porod pustila kakršnekoli druge posledice, kot so odvečni kilogrami.
A temu ni bilo tako.

več o mojem poporodnem obdobju in online programu Aktivna mami.

Posledice nosečnosti in poroda se prenesejo tudi v po porodno obdobje, česar nam na žalost nihče ne pove. Zato je zate tu tudi vadba GibajZibaj za mamice po porodu. Več o njem si lahko prebereš tukaj. povezava do strani GibajZibaj vadba za mamice po porodu ).

Ne vem kako poteka tvoja nosečnost, a ker si na tej strani sklepam, da želiš biti aktivna tudi v tem obdobju. Zato se pripravi, da ti bo morda aktivno preživljanje nosečnosti očitala tudi okolica.

Ali pa si boš kakšnega od teh stavkov izrekla tudi sama. 

Meni ni pomagalo, da sem neprestano poslušala stvari, kot so:
Pazi no malo nase in svojega otročka. Če boš tako aktivna, boš (spet) splavila.
Jej, jej, sedaj lahko ješ za dva.
Če boš med nosečnostjo aktivna, te bo še bolj vse bolelo.
Namesto da telovadiš, raje počivaj, potem ne boš imela časa za to.
Vem, kako je - tudi sama sem po vseh teh prigovarjanjih težko našla motivacijo za gibanje in po vseh teh stavkih so se vame naselili strahovi in dvomi, ki sem jih s težavo spravila ven iz glave.
Najhuje pa je bilo, da se z nikomer o tem nisem mogla pogovarjati - in tako nisem bila ravno mirna in sproščena v tem obdobju. Nisem vedela čemu lahko verjamem. Kaj pa ti?

Sklenila sem, da poglobim svoje znanje na področju vadbe v nosečnosti in tako pomagam sebi ter tudi ostalim nosečkam.

Tudi tretja nosečnost je potekala normalno. Imela sem še več izkušenj, še več znanja in še več zaupanja v svoje telo. Vedela sem kaj lahko počnem in da na tak način ne bom škodila sebi, ne svojemu otročku. Tokrat sem se v nosečnosti poleg fizične priprave posvetila tudi mentalni pripravi na porod - s sproščanjem, meditacijo in dihalnimi vajami. Videla sem, da je to pomemben spekter, ki lahko zelo pomaga k lažjemu porodu.

Tako sem poskrbela za svoje telo, nosečnost doživela polna energije, bolj mirna in sproščena. Imela sem znanje, ki mi je pomagalo, da sem se na porod pripravila na primeren način.

Tokrat me ne utemeljena mnenja okolice niso spravila v slabo voljo, prav tako pa aktivne nosečnosti nisem več mešala s strahovi in dvomi, in tudi tebi jih ni potrebno:

PREJ
Pazi no malo nase in svojega otročka. Če boš tako aktivna, boš (spet) splavila.
POTEM
Sedaj imam še več znanja in vem kaj lahko in kaj ne. Vem, da je vadba v nosečnosti priporočljiva in da ta ne vpliva na spontan splav.
Jej, jej, sedaj moraš jesti za dva
Sedaj vem, da je pomembna kvaliteta hranil, ki jih vnašam. Ni mi potrebno jesti za dva.
Če boš med nosečnostjo aktivna, te bo še bolj vse bolelo.
Ampak jaz čutim pri sebi, da se veliko boljše počutim, če sem aktivna. Manj me boli križ ali okrog medenice, če redno izvajam vaje za stabilizacijo hrbtenice in medenice.
Namesto da telovadiš, raje počivaj, potem ne boš imela časa za to.
Nosečnost ni bolezensko stanje. Sproščanje in meditacija sta moj počitek. Prav tako pa izvajam nizko do srednjo intenzivno vadbo, ki mi da energijo za lepši dan.

Kako pa bi se počutila TI, če bi vedela, da si med vadbo v nosečnosti varna, da z njo koristiš sebi in še nerojenemu otročku, da se na tak način pripravljaš na lažji porod in tudi na hitrejše okrevanje v poporodnem obdobju?

Glej, med nosečnostjo se v tebi dogajajo spremembe. Nekatere so bolj očitne, spet druge pa očem nevidne.

Spremembe, ki se dogajajo ZNOTRAJ tvojega telesa:
prilagojeno hormonsko delovanje,
spremembe dihanja,
prilagojeno delovanje srca, ledvic, metabolizma,
spremembe na skeletno-mišičnem sistemu (mišice medneničnega dna, diastaza rektusov, prilagojena telesna drža…),
Bolj OČITNE spremembe:
rastoči trebušček,
lepši dekolte,
nosečniški sij itd.
Ravno zato, ker je večina sprememb skritih in se dogajajo znotraj tvojega telesa, se morda zdi, da lahko med nosečnostjo počneš vse in še več ter da je vadba v nosečnosti lahko enaka kot je bila pred njo.

Vse te spremembe je potrebno vzeti zelo resno in jih zavoljo tvojega dobrega počutja, zdravja in posledic v poporodnem obdobju upoštevati, ko se odločiš za aktivno nosečnost.

Vadbo med nosečnostjo je potrebno prilagoditi vsem skritim (in ne skritim) spremembam, ki se dogajajo v tebi, hkrati pa tudi tvoji trenutni pripravljenosti, stopnji nosečnosti in starosti.

Bi si morda želela v obdobju nosečnosti:

vaditi brez strahu, da bi kakorkoli škodila sebi ali otročku,
premagati lenobnost ali slabosti,
najti motivacijo za gibanje,
omiliti ali celo preprečiti bolečine v ledvenem delu hrbtenice,
omiliti ali celo preprečiti bolečine v medeničnem obroču
omiliti ali celo preprečiti manjše nevšečnosti, ki se velikokrat pojavijo med nosečnostjo (preeklempsija - visok pritisk - in nosečniški diabetes),
olajšati težave z zaprtjem,
omiliti ali celo preprečiti težave z zadrževanjem urina,
omiliti ali celo preprečiti zatekanje okončin,
boljše in lažje zaspati,
preprečiti pridobivanje prekomerne telesne teže
vplivati na izločanje endorfinov, ki ugodno vplivajo na tvoje razpoloženje
se ustrezno pripraviti na porod - ne le fizično, temveč tudi mentalno.
Potem je tu zate preverjena, varna in zanesljiva

vadba Aktivna nosečka.

In NE, za to vadbo ti ni treba biti “superduper nosečka”
Vem, kaj si misliš:

“To je samo za tiste, ki so bile že do sedaj aktivne. Pa tudi ti si že prej trenirala in bila fit. Mislim, da to ni zame, saj bi rada le malo gibala in se dobro počutila. Nisem sigurna, da bi to vadbo sploh zmogla.”

Naj te pomirim. Ne glede na to v kakšni formi si v tem trenutku in kako daleč v nosečnosti si, vedi, da vadbo vedno poskusim kolikor se le da prilagoditi vsaki posameznici, tudi glede na njeno starost, potrebe in dnevno raven energije.

Vadba med nosečnostjo ni usmerjena k doseganju tvojih maksimalnih rezultatov, temveč ohranjanju tvoje telesne pripravljenosti (v primeru, da do sedaj nisi bila aktivna, bo ta morda ob koncu nosečnosti celo boljša), dobremu počutju in pripravi telesa na porod.

Kako veš, da je ta vadba PRIMERNA ZATE?

Preveri pri sebi in izbranem zdravniku:
Ali tvoja nosečnost poteka normalno in brez zapletov?
Ali želiš svojo nosečnost preživeti aktivno, varno in brez strahu - tudi če pred nosečnostjo nisi bila aktivna?
Ali se želiš izogniti pretiranemu pridobivanju kilogramov?
Ali želiš med nosečnostjo imeti suhe hlačke in lulati v stranišče?
Ali se želiš primerno pripraviti na porod?
Ali želiš, da bi bile posledice nosečnosti čim manjše, da bo tvoje življenje po porodu lahko čim hitreje spet funkcionalno?
Če si torej noseča in si na vsaj tri vprašanja odgovorila z DA, potem si popolna kandidatka, da se pridružiš ekipci aktivnih in pozitivnih nosečk.

Kaj lahko na vadbi AKTIVNA NOSEČKA pričakuješ?

Z ostalimi nosečkami boš gibala v Ljubljani (Vigorground center, Litostrojska 56, ind.cona Šiška) na 2eh treningih na teden, po 60 minut. Vadba za nosečke se prične z vajami za mobilnost in aktivacijo, nadaljuje pa se z osrednjim delom treninga, ki je navadno časovno omejen. Na tak način si boš pod strokovnim nadzorom trenerke lahko prilagodila tudi intenzivnost vadbe. Vadbeno enoto zaključimo s sproščanjem in dihalnimi vajami, kjer boš svoje telo povezala tudi z mišicami medeničnega dna - te bomo krepile in tudi sproščale, da se boš zares primerno pripravila na porod.

Ja, varnost je na prvem mestu. Zato te vabim, da se pred vadbo udeležiš brezplačnega svetovanja. Tam z mano deliš svoje strahove, prepričanja in vprašanja, ki jih imaš v zvezi z vadbo med nosečnostjo. Hkrati pa sama v tem času pridobim dovolj potrebnih informacij, da po potrebi trening prilagodim tvojim potrebam oz. potrebam vsake posameznice. Z razlogom varnosti in kvalitete vadbe pa vadimo tudi v mali skupini (do maksimalno 8 nosečk).

Vadimo ob torkih in četrtkih ob 18:30 (vadbi se lahko pridruži tudi "bodoči" očka) ***skupinska vadba se izvede le v primeru, da se na termin prijavi več kot 6 nosečk***

Po želji vadbo za nosečnice lahko izvajaš tudi v semi-privat skupini ali individualno. Za te termine se dogovorimo osebno.

Pridruži se AKTIVNIM NOSEČKAM na vadbi,

ker je sedaj pravi čas, da narediš prvi korak k zdravemu načinu življenja, če ga do sedaj morda še nisi.
Kot nosečka si najbolj dovzetna za spremembe, zato je to idealen čas, da v svoje življenje vpelješ zdrave navade in tako poskrbiš za svoje zdravje in zdravje tvojega še ne rojenega otročka. Hkrati pa že v tem obdobju poskrbiš, da bo po porodu vrnitev v funkcionalno telo, lažja in hitrejša.

Prepusti se vadbi Aktivna Nosečka in uživaj v svoji nosečnosti.

Zaupaj, da bo tvoja nosečnost najlepše obdobje, ki ti bo za vedno ostalo v spominu.
Tudi zaradi te vadbe.

PREIZKUSI PROGRAM AKTIVNA NOSEČKA BREZ SKRBI
Verjamem, da ti bo vadba AKTIVNA NOSEČKA pomagala do boljšega počutja, več energije in primerne priprave na porod.

V to verjamem tako zelo, da sem ti pripravljena v primeru, da ne izpolni tvojih pričakovanj, v roku 30 dni po nakupu vrniti tvoj denar.

Program lahko preizkusiš popolnoma brez skrbi in obveznosti.
Vadba samo zate -  

AKTIVNA NOSEČKA

Pogosta vprašanja in odgovori o programu

Kje vadba poteka?

Vadba v živo trenutno poteka le v Ljubljani, v Vigorground centru, na Litostrojski 56, ind.cona Šiška). Preveri kako priti do nas.

Zelo rada bi trenirala s tabo, kaj pa če nisem iz Ljubljane?

Tudi če nisi iz Ljubljane lahko doživiš izkušnjo v “živo”. Možnost zate je, da se priključiš v skupino nosečk s katerimi vadimo prek aplikacij na daljavo.
Pošlji mi mail in se dogovoriva za vse podrobnosti.

Je vadba primerna tudi za nosečke z rizično nosečnostjo?

Ne, ta vadba v primeru rizične nosečnosti ni primerna. V tem primeru je še toliko bolj potrebno upoštevati navodila zdravnika oz. ginekologa.

So za vadbo potrebne predhodne izkušnje z vadbo?

Ne, za vadbo Aktivna nosečka ne potrebuješ nobenih izkušenj. Vse vaje, ki jih boš izvajala, med vadbo natančno razložim in demonstriram, med izvajanjam pa te opazujem, spremljam in opozarjam na pravilnosti.

Koliko časa dnevno in tedensko si moram vzeti za program?

Vadba vključuje dve tedenski vadbi po cca 1 uro. Želim si, da gibanje postane del tvojega življenja, zato boš imela tudi domačo nalogo: zavestno poravnana telesna drža, zavestno gibanje čez dan in 5000 - 7000 korakov na dan, ko ne boš imela treninga (če ti bo to dopuščalo počutje).

Kdaj v nosečnosti naj bi začela s to vadbo?

Z vadbo med nosečnostjo ni nikdar prekmalu ali prepozno začeti. Prilagoditve v vadbi so priporočljive čim prej, čeprav morda še nimamo takšnega občutka. Z neprilagojeno vadbo namreč lahko vplivaš na še večjo diastazo rektusov, lahko se povečajo težave z uhajanjem urina, vrtoglavice, slabokrvnost, itd.

So za vadbo potrebni pripomočki in oprema?

Za vadbo potrebuješ zgolj udobna oblačila in stekleničko vode. Vsi pripomočki, ki jih bomo vključili v vadbo so na voljo v vadbenih prostorih, kjer izvajam vadbo Aktivna Nosečka.

Kako se lahko priključim vadbi Aktivna nosečka?

V primeru, da nosečnost poteka normalno, brez zapletov in nosečniških “težav”, potem se prijavi na prvi BREZPLAČNI posvet in trening, kjer boš vadbo lahko preizkusila in se tako lažje odločila ali je to nekaj zate ali ne. Nato pa se lahko priključiš vadbi.

Kakšne pa so kaj cene za vadbo Aktivna nosečka?

Po prvem BREZPLAČNEM posvetu in treningu se boš lahko sama, brez obveznosti seveda, odločila za nakup vadnine: 1 mesec (8 obiskov) = 109 eur/mesec, 3 mesečna vadnina (24 obiskov, rezultati se pričnejo kazati) = 80 eur/mesec (plačilo za 3 mesece v enem znesku), trening v semi-privat skupini (4 posameznice) = 250 eur/10 obiskov, individualni treningi (specifične potrebe nosečke) = 50 eur/trening ali 420 eur/10 treningov

Ali lahko program kupim kot darilo?

Seveda! Tebi ali tvoji obdarovanki lahko darilni bon s številko računa (ki je bil predhodno poravnan) pošljem po pošti. Vse podrobnosti, kam, katero ime zapišem na bon itd., se dogovoriva preko maila: info@aktivnamami.si.

Ali lahko program kupim z nakazilom na TRR?

Plačilo se lahko izvede na recepciji v vadbenem centru, kjer poteka Vadba Aktivna nosečka. Če želiš, plačilo lahko opraviš tudi z nakazilom na TRR. Ko prejmeš račun na mail, te prosim le, da plačilo na TRR poravnaš še isti dan.

Kaj pa, če z vadbo ne bom zadovoljna?

Prepričana sem, da te vadba ne bo razočarala.
A če z njo vseeno ne boš zadovoljna, mi to lahko poveš po prvem brezplačnem posvetu in treningu. V primeru, da si si premislila kasneje - 30 dni od dneva nakupa - pa mi to javi na: info@aktivnamami.si in vrnila ti bom denar brez vprašanj.
Prosim te le, da na vadbo prihajaš redno in z namenom, da ti uspe. Vztrajaj in zaupaj v vsak mali korak k spremembi, ki ga narediš v dnevu, saj je ta pomemben, da na koncu prideš do svoje velike zmage.
Vadba 

AKTIVNA NOSEČKA

Pridruže se nam.

Vsake nosečke se zares razveselimo in se tudi hitro spoprijateljimo.

Se vidiva!

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram