Si se znašla v situaciji, ko ne veš več, katera vadba je zate primerna in koliko si lahko aktivna? Si želiš varno, učinkovito ter sproščeno vadbo pod nadzorom strokovno usposobljene trenerke?

Vabim te, da gibaš z nami 2-krat na teden v družbi istomislečih mamic ter tako na primeren in varen način poskrbiš zase in svoje telo …

... odpravi bolečine v hrbtenici, diastazo rektusov, uhajanje v hlačke in si povrni dobro počutje.
Nerazumevanje in slaba poučenost sta še vedno vzrok, da je mnogo nosečk in mamic po porodu neaktivnih ali pa izberejo zase neprimerno vadbo.
Da ne boš med njimi tudi ti, je tukaj zate
vadba za mamice po porodu - Aktivna Mami.
To ni le prilagojena in učinkovita vadba, pri čemer se osredotočam na specifične zahteve mamic po porodu. To je tudi pogovor, je tudi menjava okolja, je deljenje izzivov, strahov in dvomov z istomislečimi mamicami.
 
Vadbo izvajam v Ljubljani, v Vigorground centru, ind. cona Šiška, Litostrojska 56

Nuša Repovž

Moje ime je Nuša Repovž in nosečkam pomagam do lažjega in lepšega preživljanja nosečniškega obdobja, da je to brez bolečin, polno energije in samozavestno. Nosečka se s tem primerno pripravi na porod - tako fizično kot mentalno.
strokovnjakinja za poporodno vadbo
licencirana AFP osebna trenerka
mamica dveh otrok
5+ let izkušenj s poporodno vadbo
trenirala sem že več kot 100 zadovoljnih mamic

Vedela sem, da bo po  porodu drugače - nisem pa si predstavljala, kako zelo.

Po prvem porodu sem se počutila, kot bi me povozil traktor:
Rodila sem z epiziotomijo - prerezom presredka - z več kot 7 šivi. Moje gibanje je bilo omejeno, težko in zelo boleče.
Neznosno me je bolel križ. Bolečine med lopaticama in v medenici so bile iz dneva v dan hujše. Težko sem stala, težko sem sedela, ležanje je bilo boleče. Imela sem celo težave z dvigovanjem svojega otročka.
Moje telo, za katerega sem tako trdo delala, je bilo kar naenkrat drugačno. Ko sem se pogledala v ogledalo, sem videla samo žalosten, povešen popek in napihnjen trebuh.
Po porodu sem imela 2 prsta široko diastazo, a se je stanje zaradi mojega nepravilnega gibanja in pretiravanja s treningom čez čas še poslabšalo. Pridobila sem si celo popkovno kilo.
Začelo mi je “uhajati” v hlačke. Vsakič, ko sem telovadila s prijateljicami, sem upala, da ne bo kdo opazil mojih mokrih pajkic.
Ves čas sem bila utrujena in zdelo se mi je, da nimam dovolj energije že zase in za skrb za otroka, kaj šele za zmenek s partnerjem ali pijačo s prijateljicami.
Počutila sem se zmedeno in osamljeno. Nisem vedela, kaj naj naredim, kakšne vaje lahko delam... in ali bom sploh še kdaj lahko prišla v “staro formo” in se počutila kot pred porodom. 

TUKAJ SEM ZATE.
S svojimi izkušnjami in znanjem sem pomagala že 100+ nosečkam in mamicam. Verjamem, da lahko tudi tebi.

Zakaj pa bi ti to vadbo priporočile ostale mamice?

Nušo priporočam vsem mamicam že kmalu po porodu!
Nuša je super in vedno dobre volje, zato je bilo tudi na vadbi vedno tko fajn, velikokrat smo se nasmejale in tudi tako trenirale trebušne mišice :) Ampak kar je najpomembnejše, Nuša je zelo strokovna, ima veliko znanja, posveti se vsaki mamici posebej in prilagodi vadbo glede na zmožnosti. Brez skrbi, vedno budno spremlja, da se vaje izvajajo pravilno. Priporočam vsem mamicam že kmalu po porodu!
Petra B.
Ko bi le vedele, kaj zmore telo ob pravi podpori!
Uspešna ženska, mama, osebna trenerka, cross-fiterka in nevemkajševse, ki se je specializirala na področje nosečniške in poporodne vadbe z znanjem in osebnimi izkušnjami poštima telo na ključ. Ko bi le vedele, kaj zmoremo in kaj zmore telo ob pravi podpori! Priporočam.
Špela R.
Toplo priporočam vsem novopečenim mamicam!
Nuša je super. Odkar obiskujem njeno vadbo se počutim bolje. Všeč mi je, da so vaje primerne tako za začetnike kot za tiste, ki želijo pridobiti več mišičnega tonusa, saj jih lahko nadgrajuješ. Prav tako Nuša ves čas pazi, da vaje delamo pravilno, kar je zelo pomembno, saj nam nosečnost precej spremeni držo in oslabi notranje jedro. Toplo priporočam vsem novopečenim mamicam.

Irena B.
“Po drugem porodu me je začel nenormalno boleti križ. Nisem mogla verjeti, dokler en dan enostavno nisem mogla dvigniti svojega otroka. Z vadbo sem začela v 10. mesecu po porodu. Vadba je zelo hitro prinesla pozitivne rezultate, in občutek, ko sem spet lahko dvignila svojega otroka, je nepredstavljiv.”
EVA, 30, 2. otroček, po 1 mesecu vadbe
“Po porodu mi je res primanjkovalo tiste prave vadbe (ne samo sprehodi in polnočni trebušnjaki, ker mali ni spal). Od Nuše sem dobila točno to: vadbo, ki jo lahko dela vsaka mamica takrat, ko ima čas.”

TAMARA, 45, 2. otroček
“Počutila sem se »razštelano«, bolel me je hrbet, vrat, koža mi je bila naenkrat prevelika. Nuša mi je dala zagon. Pri njej sem se začela dobro počutiti v svojem telesu, ponovno sem začutila svoje telo. Počutila sem se višja, bolj trdna, zaznala sem nove mišice.”
Nina, 44 let, 2. otroček
Vadba Aktivna Mami

ZA MAMICE PO PORODU

Varna & učinkovita poporodna vadba
Nauči se pravilnega in varnega izvajanja vaj, ki bodo odpravile diastazo, bolečine v telesu in uhajanje urina. Postani samozavestna in polna energije.
Na vadbo pa lahko prideš tudi s svojim dojenčkom!

Preveri ali je vadba

Aktivna Mami ZA MAMICE PO PORODU

primerna zate?

Vadba ZA MAMICE PO PORODU te počasi, s premišljeno izbranimi vajami in preverjenim načrtom, po porodu varno popelje do fizične in psihične stabilnosti in kondicije.
Z vadbo lahko začneš po prvem pregledu pri ginekologu ali po opravljenem on-line poporodnem programu aktivna mami ali takrat, ko začutiš, da je čas, da nekaj pozornosti posvetiš sebi, svojemu telesu in dobremu počutju.
Vadba za mamice po porodu je primerena za VSE mamice. Tudi tiste ki ste rodile s carskim rezom, kot tudi za mamice z diastazo rektusov ali z urinsko inkontinenco.
Z vadbo boš odpravila bolečine v hrbtenici in na primeren način poskrbela za trdne temelje (globoka trebušna mišica, mišice medeničnega dna in trebušna prepona).
Na vadbi vaje maksimalno prilagodim vsaki mamici posebej, tako, da je vadba res varna in da lahko brez strahu korak za korakom stopaš proti svoji veliki zmagi, funkcionalnemu telesu brez bolečin.
Na vadbi te skrbno nadzorujem, popravljam, dajem napotke za pravilno izvedbo vaj in te motiviram. Skrbim za sproščeno in hkrati varno okolje, v katerem lahko vadiš, tudi v družbi svojega dojenčka.
Vadba po porodu za mamice je veliko več kot le treningi. Na vadbi s teboj delim tudi znanje in izkušnje, ki ti bodo pomagale, da boš svoje telo začela sprejemati, da boš razumela, zakaj se po porodu pojavijo nekatere težave, in se naučila kako jih odpraviti.
Hkrati pa je to tudi zatočišče, kjer z ostalimi mamicami lahko deliš svoje izzive, strahove in dvome ter tako vidiš, da v tem nisi sama. Najdemo tudi marsikatero rešitev in se tako tudi mentalno podpiramo.

Kako začeneš?

… korak za korakom …

PRVI KORAK: Prijavi se na prvi BREZPLAČEN posvet in trening. Tu ti bom izmerila diastazo rektusov, pogovorili pa se bova tudi o posledicah, ki sta jih pustila nosečnost in porod. Tako boš ti dobila odgovore na tvoja vprašanja, jaz pa dovolj informacij na podlagi katerih ti bom lahko vaje kar se da prilagodila. Ker res verjamem v svoje delo, je ta prvi obisk popolnoma neobvezujoč, ti pa se boš tako lažje odločila ali je to nekaj zate, ali ne.
DRUGI KORAK: Izberi zase najbolj primerno vadbo in pristop, ki ti ustreza. Zato, ker si to zaslužiš. Stoj za svojo odločitvijo. Vsaj 3 mesece. Po izkušnjah se v tem času pričnejo kazati prvi rezultati tvoje vztrajnosti. Lahko izbiraš med skupinsko vadbo za mamice v mali skupini, semi-privat skupini (4 mamice) ali individualnen pristop (ta je priporočljiv predvsem mamica, ki imajo specifične potrebe).
TRETJI KORAK:Z drugim korakom se zavežeš sama sebi, da na treninge prihajaš redno in tako poskrbiš zase in svoje telo. TERMINI: ponedeljek in sreda ob 10:00, v Vigorground centru (link - kontakt). V primeru, da je ta zaprt se dobimo na daljavo prek online aplikacij.
ČETRTI KORAK:Ker si želim, da postane gibanje del tvojega življenja bo tvoja domača naloga, da si pozorna na svojo poravnavo telesa in svoje gibalne vzorce, ki jih izvajaš čez dan. Tudi teh se boš naučila na vadbi GibajZibaj za mamice po porodu. Priporočljivo pa je, da na dan, ko nimaš treninga, narediš tudi od 5000 - 7000 korakov, če se le da v naravi.
PETI KORAK:Na urah ti želim dati vse in še več, pa včasih ne gre. Zato te vabim, da slediš FB in IG profilu GibajZibaj, kjer boš poleg vsega znanja in izkušenj, ki jih delim s teboj že v živo, dobila tudi dodatno znanje, ideje za obroke, vaje itd.

Kako si z vadbo Aktivna Mami

ZA MAMICE PO PORODU

lahko pomagaš?

Ja, TI! Lahko si pomagaš do boljšega počutja in ...
odpraviš bolečine v križu,
odpraviš bolečine med lopaticami in vratnem predelu,
odpraviš diastazo rektusov,
okrepiš šibke mišice medeničnega dna in tako zaustaviš nehoteno uhajanje urina in/ali blata,
poravnaš telesno držo,
se posloviš od poporodnega trebuščka,
oblikuješ "novo" poporodno telo in si povrneš njegovo funkcionalnost,
si povrneš samozavest, samopodobo in dvigneš raven energije,
postopoma spremeniš svoje prehranjevalne navade,
za vedno sprejmeš zdrav način življenja,
zaživiš polno življenje brez (fizičnih in mentalnih) ovir in strahu,
Lahko pa vadbo dopolniš še z raziskovanjem same sebe in tako obdržiš svoje nove navade, novo življenje, novo telo in novo samo sebe za vedno.
Saj veš, spremembe se dogajajo v glavi s spreminjanjem naših misli, prepričanj in navad.

Narediti pa bo potrebno prvi korak!

...torej, zberi ves pogum, ki ga premoreš in naredi prvi korak v pravo smer. Daj si priložnost in zaživi svoje življenje zadovoljno in samozavestno v zdravem telesu. Izbira je tvoja.

Postani del aktivne in pozitivne ekipce mamic

Pridruži se isto mislečim mamicam ter deli z njimi svoje izkušnje in izzive. Hitro boš spoznala, da v tem nisi sama in da se za vse najde rešitev. Ne boš mogla verjeti, kako ti bo pomagalo, da boš zamenjala okolje, da se boš razgibala in preznojila. Spet boš začutila, da lahko. Da si zmožna. In da s tem, ko pomagaš sebi, pomagaš še mnogim okoli tebe.
Že slišim … ja, ampak:
nimam varstva,
otročka ne moram pustiti samega doma,
to noč res nismo nič spali,
nisem še fizično pripravljena na vadbo,
ne moram na vadbo, ker dojim,
kaj če izgubim mleko in ne bom mogla več dojiti,

Ne išči izgovorov ...
Vadba je prilagojena mamicam po porodu, si pozabila?

Otročki so na vadbi več kot dobrodošli. Tako ti ni potrebno iskati varstva, boš pa tam zanj, ko te najbolj potrebuje. Tudi mleka ti ne bo zmanjkalo, ker je vadba prilagojena prav tebi, mamici po porodu.

Ne pozabi ...

Kljub temu, da si postala mami, to ne pomeni, da nikoli več ne boš mogla početi stvari, ki jih imaš rada. Daj si priložnost in si pomagaj z varno vadbo in primernimi vajami. Poskrbi zase in za svoje telo na primeren način, saj boš le tako lahko skrbela tudi za ostale okrog sebe, ki ti pomenijo največ.
Naredi svoj prvi korak k spremembi. K sebi. K svojemu telesu. K energiji. K bolj polnemu življenju.
Izbiraš lahko med:
eno-mesečno (8 obiskov) ali tri-mesečno karto (24 obiskov) za vadbo GibajZibaj za mamice po porodu v mali skupini. Lahko pa zase izbereš tudi za semi-privat skupino (4 mamice) ali individualno obravnavo (v primeru, da imaš specifične potrebe)

Vsekakor se pot po 3-eh mesecih ne konča in jo lahko nadaljuješ. V tem primeru, te bom že dovolj dobro poznala in ti vadbo primerno prilagodila, da ti bo ta v izziv, ti pa boš napredovala.

Na vadbi Aktivna Mami 

za Mamice po porodu 

boš:

gibala 2-krat tedensko (VigorGround centru Litostrojska 56, ind.cona Šiška, Ljubljana): ponedeljek in sreda ob 10:00 (ali po dogovoru)
prejela 8 oz. 24 obiskov vadbe, ki se bo smiselno stopnjevala glede na tvoje potrebe in cilj celotne skupine. Vaje bodo glede na tvoje trenutno stanje smiselno prilagojene.
deležna stalenega in stokovnega nadzora med vadbo. Vadba zaradi kvalitete izvedbe poteka v majni skupini. Na tak boš lahko varno in brez strahu vadila.
opravila nizko intenziven trening, a s primerno izbranimi vajami dovolj zahteven in učinkovit,
deležna stalne podpore in nasvetov strokovno usposobljene trenerke,
del motivacijske skupnosti isto mislečih mamic, s katerimi si boste izmenjavale izkušenje in se podpirale,
pridobila tudi strokovno znanje za varno preživljanje aktivnega poporodnega obdobja.

Še vedno nisi prepričana, da je ta vadba PRAVA izbira zate?

PREIZKUSI VADBO Aktivna Mami ZA MAMICE PO PORODU BREZ SKRBI
Verjamem, da ti bo vadba GibajZibaj za mamice po porodu pomagala priti do tiste pripravljenosti telesa, ki ti bo omogočila, da boš spet počela stvari, ki si jih pred zanositvijo.

V to verjamem tako zelo, da sem ti pripravljena v primeru, da ne izpolni tvojih pričakovanj, v roku 30 dni po nakupu vrniti tvoj denar.

Program lahko preizkusiš popolnoma brez skrbi in obveznosti.
Vadba Aktivna Mami

ZA MAMICE PO PORODU

Pogosta vprašanja in odgovori o programu

Kje vadba poteka?

Vadba v živo trenutno poteka le v Ljubljani, v Vigorground centru, na Litostrojski 56, ind.cona Šiška). Preveri kako priti do nas.

Zelo rada bi trenirala s tabo, kaj pa če nisem iz Ljubljane?

Tudi če nisi iz Ljubljane lahko doživiš izkušnjo v “živo”. Možnost zate je, da se priključiš v skupino mamic s katerimi vadimo prek aplikacij na daljavo.
V primeru da nisi iz Ljubljane pa bi se po porodu vseeno želela bolje počutiti, in ti prva možnost ni najbolj všeč pa predlagam, da preveriš tudi online program Aktivna mami.

Je vadba primerna tudi za mamice, ki so rodile s carskim rezom ali prerezom presredka?

Da, vadba je primerna za vse mamice, ne glede na način poroda. Sama sem rodila s prerezom presredka, zato z vami delim tudi vse svoje znanje in izkušnje glede tega. Na vadbi poskušam tudi maksimalno prilagoditi vsaki mamici posebej, glede na njeno trenutno stanje in njene potrebe.

So za vadbo potrebne predhodne izkušnje z vadbo?

Ne, za vadbo GibajZibaj za mamice po porodu ne potrebuješ nobenih izkušenj. Vse vaje, ki jih boš izvajala, med vadbo natančno razložim in demonstriram, med izvajanjam pa te opazujem in opozarjam na pravilnosti.

Koliko časa dnevno in tedensko si moram vzeti za program?

Vadba vključuje dve tedenski vadbi po cca 1 uro. Želim pa si, da gibanje postane del tvojega življenja, zato boš imela tudi domačo nalogo: poravnana telesna drža, zavestno gibanje čez dan in 7000 - 10.000 (število korakov počasi povečuj - ni potrebna, da jih takov v dnevu narediš največ) korakov na dan, ko ne boš imela treninga.

Je 6, 12 ali 24 mesecev po porodu prepozno, da bi začela s to vadbo?

Ne. Z vadbo ni nikdar prepozno začeti. Če si v tem času (po porodu) še nisi uspela vzeti časa zase, za svoje telo in za vadbo, bo to vsekakor pravi začetek zate. Pa tudi če že zelo dolgo nisi bila aktivna (ne glede na to ali si rodila ali ne) bo ta vadba vsekakor dober začetek in priprava za nadaljne izzive. Na vadbi se posvetimo tvojim trdnim temeljem. Na tak način varno in sigurno napreduješ proti svojemu cilju.

So za vadbo potrebni pripomočki in oprema?

Za vadbo potrebuješ zgolj udobna oblačila in stekleničko vode. V hladnejših dneh morda tudi kakšno dekico za svojega dojenčka. Vsi pripomočki, ki jih bomo vključili v vadbo so na voljo v vadbenih prostorih, kjer izvajam vadbo za mamice po porodu.

Kako se lahko priključim vadbi Aktivna Mami za mamice po porodu?

Tvoj prvi korak bo vsekakor prijava na prvi BREZPLAČNI posvet in trening, kjer boš vadbo lahko preizkusila in se tako lažje odločila ali je to nekaj zate ali ne.

Kakšne pa so kaj cene za vadbo v živo - Aktivna Mami za mamice po porodu?

Po prvem BREZPLAČNEM posvetu in treningu se boš lahko sama, brez obveznosti seveda, odločila za nakup vadnine: 1 mesec (8 obiskov) = 109 eur/mesec, 3 mesečna vadnina (24 obiskov, rezultati se pričnejo kazati) = 80 eur/mesec (plačilo za 3 mesece v enem znesku), trening v semi-privat skupini (4 posameznice) = 250 eur/10 obiskov, individualni treningi (specifične potrebe nosečke ali mamice po proodu) = 50 eur/trening ali 420 eur/10 treningov

Ali lahko program kupim kot darilo?

Seveda! Tebi ali tvoji obdarovanki lahko darilni bon s številko računa (ki je bil predhodno poravnan) pošljem po pošti. Vse podrobnosti, kam, katero ime zapišem na bon itd., se dogovoriva preko maila: info@aktivnamami.si.

Ali lahko program kupim z nakazilom na TRR?

Plačilo se lahko izvede na recepciji v vadbenem centru, kjer poteka Vadba GibajZibaj za nosečke in mamice po porodu. Če želiš, plačilo lahko opraviš tudi z nakazilom na TRR. Ko prejmeš račun na mail, te prosim le, da plačilo na TRR poravnaš še isti dan.

Kaj pa, če z vadbo ne bom zadovoljna?

Prepričana sem, da te vadba ne bo razočarala.
A če z njo vseeno ne boš zadovoljna, mi to lahko poveš po prvem brezplačnem posvetu in treningu. V primeru, da si si premislila kasneje - 30 dni od dneva nakupa - pa mi to javi na: info@aktivnamami.si in vrnila ti bom denar brez vprašanj.
Prosim te le, da na vadbo prihajaš redno in z namenom, da ti uspe. Vztrajaj in zaupaj v vsak mali korak k spremembi, ki ga narediš v dnevu, saj je ta pomemben, da na koncu prideš do svoje velike zmage.
Vadba Aktivna Mami

ZA MAMICE PO PORODU

Pridruži se nam.

Vsake nosečke se zares razveselimo in se tudi hitro spoprijateljimo.

Se vidiva!

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram