Moja zgodba

Po prvem porodu sem si želela čimprej priti v tisto formo kot pred zanositvijo. Žal pa sem pri tem naredila kar nekaj napak. Ker mi je ginekologinja po pregledu rekla, da lahko, sem začela ponovno obujati vse prejšnje aktivnosti. Kar kmalu sem se vrnila k crossfitu, dvigovala sem težke uteži, delala sem zgibe, celo skakala sem s kolebnico. Zaradi tega sem si v nekaj tednih pritrenirala popkovno kilo.

Ko se mi je to zgodilo, sem ugotovila, da nimam pojma kaj pomeni imeti poporodno telo, in da moram o poporodni telovadbi začeti razmišljati drugače. Tako sem začela zbirati informacije o pravilni vadbi in vajah, ki jih lahko izvajam. Šla sem na mnoga izobraževanja priznanih fizioterapevtov in strokovnih trenerjev, tako doma kot v tujini. Korak za korakom sem se naučila varno telovaditi, kar se je poznalo pri drugem porodu, saj sem veliko hitreje prišla nazaj v formo, in to brez poškodb in bolečin.

Od takrat naprej sem preko mojega trenerstva začela svoje znanje deliti tudi z drugimi nosečkami in mamicami (osebno sem trenirala že več kot 100 mamic in nosečk).

Kot osebna trenerka s pravim pristopom ter motivacijo iz vsakege posameznice izvelečem največ. S pozitivno energijo v vsaki najdem najboljše, kar s tvojim delom, vztrajnostjo in dobro voljo privede do najbolših rezultatov. S teboj lahko vadiva individualno ali v manjši skupini, kjer ti pomagam priti do boljše fizične kondicije, lažjega premagovanja stresa, boljšega počutja, samozavesti in bolj polnega življenja.

Če pa si želiš trajnostnih sprememb, sem tukaj zate tudi kot coach. V tebi skozi proces coachinga pričnem zbujati zavedanje, da lahko postaneš najboljša verzija same sebi, v sebi tako najdeš moč in pogum, da začneš svoje življenje korak za korakom živeti bolje in se končno postaviš na prvo mesto.

Moja misija je, da se pričneš zbujati z nasmehom, zadovoljna sama s seboj in življenjem, ki ga živiš ter ponosna nase in na svoje pr(a)ve korake k vsakodnevnim malim zmagam.

Prav zato sem zate odprla tudi FB in IG profil GibajZibaj, kjer s teboj delim tudi video prikaze vaj, brezplačne vsebine za varno vadbo med nosečnostjo, veliko nasvetov, kako si olajšati življenje v poporodnem obdobju in še marsikaj.

Mnenja zadovoljnih mamic

Brezplačna video vadba: 3 varne vaje, ki jih lahko izvajaš takoj po porodu!

S tabo bom delila 3 vaje, ki jih lahko izvajaš kjerkoli in kadarkoli - tudi v postelji, če je treba!
Katere 3 poporodne vaje lahko brez skrbi izvajaš kadarkoli - že nekaj tednov po porodu, in tudi v primeru carskega reza,
Varno in pravilno izvedbo vadb (da jih boš lahko izvajala brez bolečin),
Kako ti bodo te vaje pomagale do več energije, manj diastaze rektusov in manj uhajanja urina.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram